vilken da

hejhå kom från duschen nu.. gött!
aja i da har ja inte vart hos varken ditte eller botorp.. klömde hjälmen ute hos ditte så ja hade ingen som kunde köra mig det först. så ja stanna hemma och plugga istället. diktig som ja är så orka ja bara göra 2 av 3 men men om man redan är en vecka sen i inlämning skadar det inte med några dar till eller?
aja i morgon ville ja åka ut till dittan med madde men nej det får jaa ike.. ska iväg på kallas men blir säkert kul det mad (host host)
ida i skolan har det vart rätt slappt fast jävlig jobbigt..
första lektion gjorde vi inte ett skit så ja och några gick hem till mig en sväng. sedan hände det inte så mycket vi hade bild i 20min roligt roligt.. men sen kom det jobbiga! vi sprang 8km. (eller ja om man gör som mig och går hella framma tills den sita km kanske hehe) men det var för varmt för att springa, nästan för varmt för att gå.. men nej nu ska ja inte klaga.. ja älskar deta väder så underbart. och ja fick ju röra på mig och det var posetift för det behövdes kan ja lova!
lite småt onödigt inläg här och där men det får nu leva  med;)
/tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0