happy fac

ja va ju hoss dittan i da, skulle rida lite smått så där. fast det sluta med att ja bara skritta efter som hon fortfarande va lite om. fast det är mycket bätter nu!
jaja det var inte bara därför ja skrita. hon va så vrån i skritten och lyssna inte ett dug på vad ja sa till om.
så tillslut fick susan hjälpa mig och säga vad ja skulle gö. aså shit vilken skilnad det blev!!!
tror inte det gått så bra på väldigt länge för mig.. happy fac:D:D
inte för att skrytta men i da var det första gången ja moka åt alla förutom en det han ja inte..
kände mig lite småt duktig då.. haha nej då det va väl inget igentligen men ja brukar klagga efter 2 så därför.
sen har ja nästa lärt mig hur matten ska va nu.. HEJA MIG!
men vi höres i möra i fink?
/tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0