ja hatar det här......

ja hatar att du inte försöker lösa det här med mig.... bara för att du surar kommer ja inte lösa det här själv.
ja längtar tills du växer upp åå inser det!! för så som du beter dig nu är det är så jävla barnslit.
fattar inte hur du orkar för hur ja en säger så tror du mig inte åå det är jävligt synd när man säger precis som det är.
du svarar inte när ja skriver till dig. så hur jävla lätt är det då att fixa det här...... juste inte alls var svaret.
du försöker miss tolka allt för att få det att bli värre åå det stör mig nåt så enormt.
så ja tänker inte sluta med det här fören du tror mig åå det kanske bara blir värre men skyl dig SJÄLV!!!
/tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0