hos mickis

godmorgon eller vad man nu ska skriva. sitter hos mickis och vi har ju iof varit vakna ett bra tag, lite svårt att väcka henne bara. efter några kuddar i fejjan så vakna hon, hehe.
var ju i örebro igår med sara och frida, hittade lite småsaker. så som...
örhängen & ring från glitter
linne & halsduk från bikbok
skärp från h&m
jeans från gina tricot
(det kanske kommer lite bilder eftersom du ville se tilda :D)

när vi kom tillbaka till kga så gick inte min buss hem förns typ en timme. så mickis & dom kom och hämta mig så hyrde vi lite film och så. mys.
nu sitter jag och väntar på mamma och pappa, vi ska till mormor och äta. efter det blir det stallet och sen får vi se om jag och tilda hinner med ett träningspass ikväll.
/madde


SNYGG mickis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0