bra början på 2011

tjenatjena :D
sitter här med tilda igen, hon sover här again, happy fejs. vi har nolife och sitter med varsin dator och chattar & smsar med varandra och sen kollar vi lite tv ibland oxå.
igår hade vi dyyyyyngkul, dansa typ hela natten och gjorde lite roliga filmer som vi kanske kan föra över till datorn om vi har tur. vi somnade även alldeles för sent så idag sov vi bort nästan halva dagen, vi var väl i stallet runt 3, fixade allt och sen red tilda. såg jättebra ut, bäst som dom är mina favoriter :D sen nu ikväll har vi kolla lite tv, spela wii & dansa och nu sitter vi ju som sagt här. imorgon blir det stallet, ska försöka vakna lite tidigare så vi kommer iväg i tid. för senare måste jag och mamma till stan för jag måste ha ny jacka och bralls eftersom jag och tilda drar till branäs på onsdag, tjoooooooooho! kommer bli bäst:D♥
nu ska jag sociala mig lite med min kära kåmpis, vi hörs kanske imorgon, vem vet.
/madde :D


smulan och tilda, världens sötaste:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0