Måndagen - check!

Känns rätt skönt faktiskt, vi har även inge prov den här veckan. GÖTT!

Nu tänkte jag sätta mig och plugga på SO-arbetet som ska vara inne om 2 veckor, jag måste nog öka..
Iallafall så ska jag & tilda till stallet lite senare ikväll, Sandra kommer ut en sväng också och kollar om hon hittar någe fel på ponnyn :/ Igår när vi tog in henne så var hon jättekonstig, hon ville helst inte att man skulle röra henne sen gick hon in i väggen, hon la sig ner jättefort och sen upp igen och hon sparkade i väggen och massa. Så har hon aldrig hållt på, så vi gick ut och gick med henne och ringde Sandra. Hon sa att det hade varit korsningsförlamning där förut och spöka så hon trodde att det kanske var det nu. Hon ska ju kolla på henne idag, hoppas att det inte är något..



/Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0